Německý výrobce lidových pleček (Volkswagen) mě nepřestává přesvědčovat, že je automobilkou pro lidi bez schopnosti myslet. Skutečně nechápu, koho má ke koupit přesvědčit spot, ve kterém se "řidič" modelu Polo tváří spokojeně a uvolněně v situaci, kdy mu musí být jasné, že z něj za několik vteřin bude placka. Na druhou stranu, chápu, že smrt je skutečným vysvobozením, pokud musíte řídit "auto" značky Volkswagen.

Další reklama, opět propagující Volkswagen, potvrzuje slova z předchozího odstavce. Cílem spotu je upozornit na opravdu mimořádnou výbavu modelu Golf. Jenže, výpis výbavy, který se na obrazovce objeví, je mimořádně chudý a kratičký. Pravdou ovšem je, že zákazníci VW se spokojí s málem, jinak by totiž nakupovali u jiných značek.

Poslední spot propaguje Peugeot 206 CC. Po vizuální stránce je docela zajímavý, ale jinak naprosto stejně "blbý" jako oba spoty předchozí.

Zdroj: Volkswagen, Peugeot