Kreditní karty mají proti hotovosti jen dvě nevýhody – nedají se použít k (občas velmi účinným) platbám “z ručky do ručky” a nedají se složit (příp. zmuchlat) do malé kapsy. I když správně bych měl napsat první větu v minulém čase, protože American Express (a neříkejte mi, že nemáte alespoň jednu kartu této společnosti) druhý problém právě vyřešil. Řešením je nová skládací karta Butterfly. Nejde o nic jiného než o zlatou kartu American Express, která se ovšem proti “klasickým” kartám dá podélně “zlomit” a ve zmenšeném stavu uložit do speciálního pouzdra, které můžete použít třeba jako přívěšek na klíče. Jednoduché, ale prostě geniální. Tedy až na jednu drobnost. Jak jsem již uvedl, karta je zlatá – výhradně zlatá. U American Express zřejmě usoudili, že o kartu budou mít zájem jen studenti. Jinak si toto absurdní rozhodnutí vysvětlit nedovedu. Lidé jako já ovšem požadují trochu větší exkluzivitu než jakou může přinést zlatá karta, kterou si dnes může pořídit kdekdo. Jsem skutečně zvědav, zda se dočkám “Butterfly” karty v platinové verzi. Nebo pro mě i nadále budou platit dvě nevýhody karet proti hotovosti?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zdroj: American Express

