Byly doby, kdy reklamní spoty na automobily natáčeli kaskadéři. Pak bylo nač se dívat. To se dnes už bohužel “nenosí” a reklamy se stále častěji vyrábějí v počítači, ale stále se na to (kupodivu) docela dobře kouká. Počítačové triky se většinou používají jen pro doplnění (vylepšení) klasicky natočených záběrů, ale trojice klipů, které si můžete prohlédnou níže, je zajímavá tím, že jsou v počítači vytvořené kompletně. “Počítačové” spoty pak mohou být velmi různorodé, třeba dynamické, tak jako v případě vozu Pontiac G6:

Tam, kde se přílišná dynamičnost nehodí, nastupuje hravost – Honda Element:

Počítače však umožňují, aby spoty byly i ďábelsky rafinované. Oba předchozí “filmy” by se asi daly natočit i klasickými způsoby, ale propagovat modely Chevrolet by bez počítačových triků rozhodně nešlo takto:

Zdroj: Pontiac, Honda, Chevrolet

Advertisements