V další várce reklam si představíme tři spoty v Evropě dobře známých automobilek.

Vždy jsem si říkal, že vozy Renault jsou určeny pro trochu “zvláštní” lidi a nikdo normální si je koupit nemůže. Následující reklama na model Clio mé přesvědčení jen potvrzuje:

Zatímco Renault je značka pro lidi, kteří si myslí, že jsou “trendy”, ale ve skutečnosti jsou úplně mimo, Volkswagen je jasnou volbou pro tu nejhorší lůzu. Většina spotů této automobilky je zcela lživých, ale její zákazníci ve většině bezmezně věří, že jsou pravdivé. Následující spot je sice také lživý, ale udělán formou hodně silné nadsázky, takže skutečnost, že Golf takový není, by měl prokouknout i imbecil. Jestli to ovšem dokáží prokouknou i zákazníci VW zůstává otázkou. Volkswagen Golf – TSI:

Poslední spot propaguje Ford Fusion:

Zdroj: Renault, Volkswagen, Ford

Advertisements