Nevím, jestli se Volkswagen Golf GTI prodává opravdu tak špatně, že je nutné prodeje podpořit mimořádně mohutnou kampaní, ale Volkswagen v každém případě nenechává nic náhodě a v těchto dnech je Golf GTI takřka všudypřítomný (mluvím o USA). Již jsem psal o třech otřesných spotech zaměřených na duševně choré, ale nedá mi to a musím představit ještě Golfu GTI věnované stránky a také várku dalších spotů.

Nejprve tedy stránky. Ty se skrývají pod ozančením “Project Fast” (anglicky). Celý projekt je tak “tajemný”, že se na jeho stránkách (zatím?) prakticky nic nedovíme a jsme jen přesměrováni na konfigurátor, kde si každý může složit Golf GTI svých snů (i když vážně pochybuji, že někdo může snít o čemkoli, co má na sobě logo lidové automobilky VW). Konfigurátor je ovšem skutečně efektní. Nevzpomínám si, že bych kdy viděl lepší, takže minimálně za podívání stojí. Také spoty s maskotem kampaně “Fast” jsou o poznání lepší než uvedené v minulém článku. Stále se ale nemohu zbavit dojmu, že mají nalákat spíše intelektově méně obdařené. Volkswagen ovšem jistě ví lépe než já, kdo je jeho cílová skupina.

Zdroj: Project Fast

Advertisements